Tanie i dobre kosmetyki #2

Hej! To już kolejny post z tej serii. Cieszę się, że spodobał Wam się mój ostatni tego typu post, nie mam zamiaru na tym poprzestawać i dlatego na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne dwie rzeczy.

Pierwsza rzecz którą chcę Wam bardzo polecić jest baza pod cienie. Eyeshadow base - wibo.

Zalety
  • Cena - bardzo niska, można ją kupić za nie więcej niż 10 zł,
  • Trwałość - zwykłe cienie z miss sporty dzięki niej przetrwały wieczór i całą noc, pod cieniami z zoevy wytrzymała 27h, wytrzymałaby zapewne więcej, ale stwierdziłam że dość testowania i poszłam zmyć makijaż,
  • Nic nie dzieje się z cieniami, dobrze się je na nią nakłada
Wady
  • Beznadziejne opakowanie - jeśli ktoś nakłada baze palcem, a ma długie paznokcie to niestety musi używać pędzelka, tak jest w moim przypadku, wydobycie tej bazy to istny koszmar,
  • Dosyć ciężko ją rozprowadzić - mimo używania dobrego pędzla, to jest jej kolejny duży minus
Kolejna rzecz do paletka do brwi z Catrice. Planuję zrobić o niej osobny post, ale w trochę innej formie niż ta. :)

Zalety
  • Cena - jak zawsze na pierwszym miejscu, za zestaw w którego skład wchodzą dwa cienie, mini pęseta, oraz pędzelek do nakładania i przeczesywania brwi, zapłacimy nie więcej niż 20zł,
  • Dwa kolory - niezależnie jaki masz kolor włosów, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, kolory można bezproblemowo ze sobą mieszać,
  • Trwałość - cienie się nie osypują, utrzymują się na brwiach bardzo długo, nawet jeśli nie używamy żadnego żelu,
  • Trudno sobie zrobić nimi krzywdę, ponieważ cienie nie są zbyt ciemne,
  • Są bardzo wydajne, używam rok i nadal końca nie widać,
  • Bardzo praktyczne małe pudełeczko, które można zabrać ze sobą wszędzie,
Wady
  • Dla mnie ten produkt nie ma żadnych wad

1 komentarz: