Salut! Francuski i co jeszcze?

Cześć i czołem! Trudno jest napisać coś o sobie, ale skoro teoretycznie w przyszłości mam zostać dziennikarką pisanie nie powinno przychodzić mi z trudem. To tak słowem wstępu.
Postanowiłam się Wam przedstawić, napisać coś o sobie, z własnego doświadczenia wiem, że duża ilość tekstu przeraża czytelnika, tak więc napiszę jak najkrócej, ale najciekawiej.


Mam na imię Iga, mam 19 lat. Obecnie jestem studentką pierwszego roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej z językiem i kulturą francuską. Od kilku lat gram na saksofonie tenorowym, w przyszłości marzy mi się praca w mediach, niekoniecznie jako dziennikarka :) Jednym z moich ulubionych wokalistów jest Bruno Mars. Już kiedyś prowadziłam bloga, właśnie tego. Miałam zbyt długą przerwę i postanowiłam zacząć od nowa.

Co będziecie mogli tutaj zobaczyć? Przede wszystkim lifestyle, stylizacje, pokażę Wam jak wygląda życie studenta "od kuchni". Będę dzieliła się z Wami moimi doświadczeniami, przygodami, czasem może pokażę jakiś przepis (nie lubię gotować, więc będą to rzeczy banalne). To byłoby tyle, słowem wstępu. Mam nadzieję że chociaż trochę Was zaciekawiłam, i z niecierpliwością będziecie wyczekiwali kolejnego wpisu. Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Witaj, przyszła (być może) dziennikarko!
    Niby mam predyspozycje do tego zawodu, ale mam jeszcze trochę czasu na wybieranie. W każdym razie dobrze fajnie byłoby poczytać to, jakie wrażenia masz w związku z swoimi studiami ;)
    Wracanie do blogowania czasem jest trudne, ale przynosi ogromne korzyści.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka notka na pewno się pojawi! Dziękuje za pomysł :)

      Usuń